Зошто е добро да вежбате јога?

205

1. Јогата прави чуда со здравјето

Редовното практикување на јога го намалува нивото на стрес, носи смирувачки ефект врз нервниот систем и влијае поволно на состојба како хипертензијата. Освен тоа, ја стимулира циркулацијата.

Во процесот на имплементација на пози се засилува снабдувањето на клетките со кислород. Така се постигнува стимулирање на имунолошкиот систем, се уништуваат заболени клетки и се исфрлаат натсобраните токсини.

2. Јогата ве прави посилни

По 30-тата година мускулната маса и густината на коските почнува да опаѓа. Јогата е одлична физичка активност што ја стимулира изградбата на здрави коски и не штети на ‘рскавицата, слично на другите спортови.

Практикувањето нејзино штити од повреди и ги зајакнува мускулите. Ја стимулира флексибилноста и овозможува да бидете мобилни повеќе отколку што сте претпоставувале.

Јогата учи како поефикасно да ја користиме силата и флексибилноста.

3. Јогата го забавува процесот на стареење

Дали сте ги слушнале мудрите зборови дека „сте млади, додека рбетот ви е флексибилен“? Рбетниот столб, со староста, почнува да страдаат од дефицит на крв и бара движење, за да се набават потребните хранливи материи.

Јогата штити од оштетување на дисковите. Освен тоа ја стимулира контролата на дишењето и ги зајакнува белите дробови. Влијае поволно и на варењето.

4. Јогата создава чувство на мир на умот

Практикување на јога ги исполнува сите сетила и ги елиминира вишокот стимуланси. Го смирува нервниот систем.

Јогата помага и на процесот на отпуштање. Го фокусира и нашето внимание врз дишењето.

Коментари

коментари

Напиши одговор

Вашата email адреса нема да биде објавена.