Витамини и минерали кои треба да се земаат во текот на есента и зимата

104

Имајќи предвид дека летото помина и дека пред нас се постудените денови карактеристични за есента и зимата, треба да го подготвиме нашиот организам и да му обезбедиме подобар имунитет.

Иако постуденото време не значи дека ќе настинете, тоа може да ја зголеми вашата подложност на настинки бидејќи поминуваме повеќе време во затворени простории.

Витамините и додатоците се клучни за зајакнување на имунолошкиот систем, и секој од нив има различна намена. Прашањето е кое од нив е најдобро да се зема во наредниот период?

Фармацевтот Џулија Герини за „Метро“ вели дека „додатоци и витамини треба да се земаат во текот на целата година“ и додава:.

„Сепак, некои треба да се земат одделно во наредниот период, со цел дополнително зајакнување на имунолошкиот систем.

Витамин Д

Есента и зимата носат пократки денови, така што има помалку сончева светлина.

Бидејќи на луѓето им е потребен витамин Д, а се добива со изложување на сончева светлина, најчесто во периодот од март до септември, како што е наведено на веб -страницата на NHS.

Додека од октомври наваму, на нашето тело му е потребна мала помош, односно додаток на овој витамин, околу 10 микрограми дневно.

Витаминот Д е потребен за регулирање на калциумот и фосфатот во нашето тело, така што нашите коски, мускули и заби се здрави. Кога?

„Во текот на есента и зимата, луѓето поминуваат помалку време на отворено, така што е намалена можноста телото да произведува витамин Д поради изложеност на сончева светлина, што е се помалку во тој период“, вели д -р Дон Грант за „Метро“.

Тој предупредува на други несакани ефекти кои можат да настанат поради недостаток на витамин Д, велејќи дека тоа може да доведе до „депресија, замор, болка и мускулна слабост“.

„Витаминот Д, исто така, може да помогне во заштитата од сезонско афективно растројство”, додава д -р Герини.

Железо

Иако недостатоците на железо треба да се грижиме во текот на целата година, посебно внимание треба да се посвети на овој минерал со доаѓањето на пократките и постудените денови.

Анемијата со недостаток на железо е најчестата форма на анемија, а симптомите наведени од NHS вклучуваат: замор и недостаток на енергија, отежнато дишење, палпитации и бледа кожа.

Ако почесто чувствувате еден или повеќе од овие симптоми, закажете состанок со матичен лекар кој ќе ви предложи да направите тест на крвта.

Ако се открие дека сте анемични или имате недостаток на железо, вашиот лекар може да ви препише таблети со железо, кои се посилни од оние што може да се купат без рецепт.

NHS наведува дека препорачаната количина железо е 8,7 мг дневно за мажи над 18 години, 14,8 мг дневно за жени на возраст од 19 до 50 години и 8,7 мг дневно за жени на возраст над 50 години.

Ако сте загрижени дека не внесувате доволно железо од вашата дневна исхрана, треба да започнете да земате додатоци или таблети за железо во договор со вашиот лекар.

Витамин Ц

Витаминот Ц, или аскорбинска киселина, се користи за одржување на здравјето на клетките, заедно со кожата, крвните садови, коските и ‘рскавицата. Исто така, помага да се залечат раните од исекотини и гребнатини.

Д -р Грант вели дека „витаминот Ц може да ја намали сериозноста на настинка бидејќи го зајакнува имунолошкиот систем на телото“.

Исто така е корисно за кожата во постудениот период, кога има помалку сончева светлина.

Прекумерното внесување може да биде штетно, особено за бубрезите, иако е познато дека се излачува од телото.

NHS препорачува 40 мг витамин Ц дневно за возрасни на возраст од 19. до 64. години.

Неговиот недостаток може да доведе до скорбут, што е, меѓу другите фактори, последица на недостатокот на свежо овошје и зеленчук во исхраната.

Магнезиум

Магнезиумот е минерал кој му помага на нашиот имунолошки систем и ја претвора храната што ја јадеме во енергија, нешто што ни е потребно во овој период од годината.

Д -р Герини препорачува земање магнезиум во текот на целата година, а не само во овој период.

„Недостатокот на магнезиум е доста чест, бидејќи е втор најчест електролит во човечкото тело, треба да се обидете секогаш да го надополнувате“, вели д -р Герини и додава:

„Ниското ниво на магнезиум може да доведе до висок крвен притисок, ниска толеранција на гликоза, но и проблеми со менталното здравје, како што е депресија“.

NHS препорачува возрасните мажи да земаат 300 мг магнезиум дневно, додека за жените тоа е 270 мг дневно.

Коментари

коментари

Напиши одговор

Вашата email адреса нема да биде објавена.