Што да јадете за посилен имунитет?

133

Тиква

Една од најкарактеристичните есенски намирници, со прекрасен вкус, мирис и здравствени придобивки благодарение на витаминот Ц кој го содржи, како и високото ниво на витамин А.

Прокељ

Иако е ситен и можеби не изгледа како да има голема здравствена придобивка, прокељот игра голема улога во зајакнувањето на телото одвнатре и однадвор. Сулфурот кој го содржи помага при исфрлањето на токсините од организмот, а содржи и витамин К.

 

Сладок компир

Оние кои се опседнати со фитнсот, се запознаени со употребата на слаткиот компир по вежбање, за дополнување на електролити, а тој е и богат извор на калиум, магнезиум и натриум.

Пашканат

Овој зеленчук на многумина можеби им наликува на семејството моркови, но пашканатот има различни хранливи својства, а најчесто се користи во супа.

Во него содржи комбинација на силни хранливи состојки како витамин Б6 и Б5, кои се пресудни за производство на енергија во метаболизмот.

Коментари

коментари

Напиши одговор

Вашата email адреса нема да биде објавена.