Што да јадете како превенција од грип?

154

Морков – Богат е со бета каротен, кој во телото се претвора во витамин А. Витаминот А е еден од клучните регулатори на имунитетот.

Магдонос – Тоа е зачинска билка која најмногу се користи при подготовка на вкусни зимски чорби. Богат е со витамин Ц и калиум и има поголема нутритивна вредност од морковот. Освен за заштита од грип, магдоносот ја стимулира работата на бубрезите и црниот дроб, а го чисти и организмот од токсини.

Мандарина – Само една мандарина може значително да ја зголеми енергијата, бидејќи содржи повеќе од 60 отсто дневни потреби на човечкиот организам од витамин Ц. Најдобро е да се јадат рано наутро.

Кељ – Тое е одличен извор на витаминот К, кој е потребен за задрави коски. Исто така, докажано е дека витаминот К го штити организмот од деменција, вклучувајќи ја и Алцхајмеровата болест.

Грејпфрут – Освен со витамин Ц, богат е и со влакна кои даваат чувство на ситост. Ова овошје го намалува нивото на маснотии во крвта и се смета за оличен сојузник во борбата против вишокот калории. Истражувањата покажале дека грејпфрутот може да го зајакне дејството на некои лекови.

Коментари

коментари

Напиши одговор

Вашата email адреса нема да биде објавена.