На што треба да заборавите за да имате здраво срце?

343

 

1. Алкохолот

По некоја чашка од време на време нема да ви наштети особено, особено ако зборуваме за вино, што дури е корисно. Редовната употреба на алкохолни пијалаци, сепак значително го зголемува ризикот од кардиоваскуларни болести и го крева крвниот притисок.

2. Солта

Храната нема вкус, без малку сол, но ако претерувате со овој зачин (а тоа ќе биде така, ако консумирате многу брзи закуски и готови меса), клетките ви се оштетуваат и расте ризикот од инфаркт.

3. Имобилизација

Дополнителните килограми и забавената циркулација на крвта се главни фактори на ризик за болестите на срцето. Тие дејствуваат бавно, но сигурно.

4. Нелекувана депресија

Депресијата, анксиозноста и стресот имаат огромно влијание врз општото здравје, но поконкретно тие го слабеат срцето. Ако не ги третирате навреме, ќе му наштети на вашиот имунолошки систем и нервниот систем.

5. Јадењето за смирување

Често јадеме не затоа што сме гладни, туку затоа што храната ни дава емоционална утеха и чувство за контрола и безбедност. За жал, т.н. „храна за удобност“ најчесто е смртоносна за срцето – колачи, мрсни производи и солени закуски. Намалета ја храната, зголемете го внесот на вода и избегнувајте пржени работи.

6. Пушење

Тивкиот убиец не само што им штети на белите дробови. Всушност, пушењето е одговорно за 30% од кардиоваскуларните смртни случаи.

7. Несоница

Редовното неспиење доведува до хормонален дисбаланс, од кој не само што ќе се здебелите, туку и ќе го зголемите ризикот за вашето срце. Ненаспаноста го зголемува и нивото на стресни хормони во организмот, кои исто така не се пријатели на срцевиот мускул. Спијте најмалку 7-8 часа секоја ноќ.

Коментари

коментари

Напиши одговор

Вашата email адреса нема да биде објавена.