Која храна не треба да ја јадете секој ден?

213

Се обидувате де да живеете здраво и да почитувате режим на исхрана, но не гледате задоволителен резултат.

Еве и кои производи докажано ѝ пречат на диетата и е време да се разделите со навиката да ги јадете секој ден:

Чаша млеко

Млеко со нес за појадок, млеко со мед и цимет за добра ноќ … – млекото е корисен производ кој го снабдува со калциум вашето тело. Во одредена возраст сепак калциумот веќе не се апсорбира добро од телото, а млекото почнува да штети на вашето здравје. Неслучајно при различни симптоми специјалисти советуваат да се исклучат млечните производи од менито за месеци.

Ако сте многу големи љубители млеко, не го прекинувајте, едноставно разредете го земањето.

Нешто слатко после главно јадење

Тоа е лоша навика, која може сериозно да го помеша прехранбениот режим.Навикнати сте инстинктивно да посегнувате по нешто слатко откако  ќе каснете обилно, но тоа е сосема непотребно. За телесната тежина е потребно да го намалите дневниот внес на калории и може да започнете со тоа што ќе се откажете од дополнителното блокче чоколадо колачиња или сладолед, откако сте го наполниле стомакот.

„Тешки јаглехидрати” за вечера

Вечерата е времето во кое треба да се обложите на полесната храна. Пилешко, риба, зеленчук … денот ви е веќе минат и не се потребни енергетски појачувања преку храна, туку токму спротивното. Наскоро доаѓа време за спиење и е подобро да не го товарите стомакот со храна која тој нема да ја свари на време и утрото ќе се обележи на вагата.

Компири

Компирот е производ кој може да биде подготвуван во секаквиваријанти. И покрај  својата полифункционалност, пристапност и омилен вкус, сепак, тој докажано го спречува слабеењето.Компирот влегува во групата на “тешки јаглехидрати” и покрај тоа доведува до отекување на стомакот и гасови – разредете го во менито.

„Здрава храна”

Таа е определена како нискокалорична и корисна, но проблемот е што не заситува. Точно е дека треба да се внесуваат помалку калории за да ја намалите тежината, но не може во текот на целиот ден да се возите на зелена салата, краставици и ореви. Лесните закуски може да ги консумирате помеѓу оброците, но на појадок, ручек и вечера. Обложете се на пообилно мени што ќе содржи и протеини и растителни масти.

Коментари

коментари

Напиши одговор

Вашата email адреса нема да биде објавена.