Итно преземете мерки ако имате чести главоболки и кршливи нокти

439

. Грчеви во мускулите/Главоболка – недостаток на магнезиум

Повеќе од 75 отсто луѓе страдаат од недостиг на магнезиум во организмот. Магнезиумот е една од најмоќните материи која помага вашиот нервен систем да функционира правилно. Магнезиумот ги опушта напнатите мускули и нерви, ја ублажува главоболката и може да ви помогне подобро да спиете. Ако страдате од недостиг на магнезиум додадете некој зелен зеленчук во вашата исхрана, или кељ. Доадете малку горчлива сол во топла купка бидејќи е богата со магнезиум кој на овој начин ќе се апсорбира во кожата.

2. Акни на лицето – недостаток на цинк

Акните можат да укажат на недостиг на цинк. Цинкот влијае на поубавиот изглед на кожата и тенот и ја контролира вашата кожа во производството на маснотијата. Земајќи 30 мг цинк дневно можете да му помогнете на своето тело, а вашето лице ќе се ослободи од акните. Исто така, можете да се обидете да јадете сурови семки од тиква.

3. Кршливи, суви нокти/Сува коса – недостаток на биотин

Витамин Б7 или биотин е клуч за здрава коса. Иако биотинот ретко недостасува во телото, недостатоците се манифестираат низ губиток на косата, сува коса и нокти. Консумирајте храна богата со витамин Б и решете го проблемот кој настанува поради недостиг на биотин.

4. Слаба коса – недостаток на железо

Железото помага кислородот да оди низ телото, дури и во влакната. Ако забележите дека вашата коса станува потенка или имате нагол губиток на косата, можеби укажува на тоа дека имате недостиг на железо.

5. Бели испакнатини – есенцијални масни киселини

Ако забележите мали, бели испакнатини на задниот дел од раката тоа може да значи дека страдате од недостиг на омега-3 масни киселини. Консумирајте храна богата со омега-3 масни киселини за да ја вратите рамнотежата на својот организам.

Коментари

коментари

Напиши одговор

Вашата email адреса нема да биде објавена.