10 намирници кои визуелно ќе го намалат стомакот

Не е лесно да се контролира желбата за закуска кога се обидувате да ја одржите вашата тежина под контрола. Но, не сите видови храна се лоши за вашата линија.

Избегнете некои вообичаени стапици и спречете подуеност, односно така намалете го обемот на струкот.

1. Бадемите се богати со витамин Е, кој е одличен за младешки изглед на кожата и се богати со протеини и омега 3 масни киселини. Избегнувајте индустриски солени бадеми, бидејќи солта промовира надуеност и ограничете го внесувањето на максимум 20 парчиња.

2. Чаша чај од нане, ѓумбир или камилица е одличен „растурач“ на ветровите, кои може да се собираат во телото и визуелно да го зголемат обемот на стомакот.

3. Слаткото овошје како јаболката и грозјето промовира надуеност, па затоа е подобро да го замените со јагоди, малини и грејпфрут. Ова овошје содржи вредни хранливи материи и антиоксиданти кои го штитат организмот од разни болести, а содржат и многу вода.

4. Аспарагусот има „пробиотик“ ефект што го стимулира варењето и ги чисти цревата. Во сто грама аспарагус има само 35 калории, па можете да уживате во овој специјалитет без двоумење.

5. Шолја грчки јогурт со малку маснотии со малку овошје од бобинки е фина комбинација за закуска, но и одличен извор на пробиотици кои го штитат здравјето на дигестивниот тракт.

6. „Измамете“ ја гладта со дршка целер што сте ја потопиле во две лажици намаз од наут (хумус). Богатството на диетални влакна гарантира ситост и го стимулира варењето на храната.

7. Диететски протеини како што се бело пилешко, мисирка или рибино месо, подготвени со малку масло на скара, се одлични двигатели на метаболизмот. Тие му помагаат на организмот поефикасно да согорува калории.

8. Папаја содржи ензим за варење кој го забрзува „преминот“ на храната низ телото. Ограничете го внесувањето на ова егзотично овошје на 200 грама на оброк.

9. Кога сте гладни, посегнете по половина авокадо. Ова овошје е преполно со здрави масти кои ефикасно се заситуваат.

10. Кога ќе бидете гладни, испијте една чаша обична вода. Ние често јадеме затоа што всушност сме жедни. Тој е неопходен елемент во човечкото тело бидејќи го стимулира исфрлањето на токсините од телото, го забрзува метаболизмот и варењето на храната.

Коментари

коментари

Напиши одговор

Вашата email адреса нема да биде објавена.